FAQ

Wat is het verschil tussen filter- en schuimoordoppen?

Schuimoordoppen kunnen minder lang worden gebruikt, passen zich niet aan aan de vorm van je oor en zijn minder comfortabel. Verder dempen ze wel, maar niet selectief en laten ze gesprekken niet goed door. Dit in tegenstelling tot de Thunderplugs oordopppen, deze zitten comfortabel en een gesprek voeren blijft mogelijk.

Hoe vaak zijn de oordoppen te gebruiken?

De oordoppen zijn zo vaak als mogelijk te gebruiken. Daarnaast kun je ze schoonmaken met lauw water.

Waarom is te weinig of te veel demping niet goed?

Bij te weinig demping kun je (permanente) gehoorschade oplopen. Dit kan betekenen dat je voor altijd een piep zal horen. Bij te veel demping voel je je geïsoleerd, maar kun je ook misselijk of duizelig worden. Een goede demping is daarom belangrijk.

Wat betekent de CE-markering?

Dat is een certificaat dat bevestigt dat onze oordoppen aan alle eisen voldoen en helemaal zijn goedgekeurd volgens de Europese en Amerikaanse richtlijnen.

Kan ik de filters verwisselen?

Bij de normale Thunderplugs zit 1 soort filter. Bij de Thunderplugs Pro krijg je twee soorten filters; 26 en 20 dB, deze kun je wisselen. De filters worden niet los verkocht.

Waar zijn de Thunderplugs te koop?

Onze oordoppen zijn te koop op deze site, op verschillende festivals en op alle plekken die onder Locaties staan op de homepage.

Ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt! Waar kan ik die alsnog vinden?

Hier: pak de oordop vast met wijsvinger en duim. Trek met je andere hand de bovenkant van je oorschelp een klein stukje omhoog en duw de oordop zachtjes met een draaiende beweging in de gehoorgang totdat deze goed aansluit.

Kan ik een Thunderplugs automaat in mijn club/kroeg/buurthuis bestellen?

Dit is zeker mogelijk! Bel ons op 020 2170178 of e-mail ons op info@thunderplugs.com (zie ook onze ‘Samenwerken’ pagina.

Hoe zorg ik ervoor dat Thunderplugs op mijn festival verkrijgbaar zijn?

Bel ons even op 020 2170178 of e-mail ons op info@thundeprlugs.com.

Op welke manier kan ik betalen?

In onze webshop kun je op verschillende manieren betalen o.a. iDEAL.

Betaal ik verzendkosten?

Ja, je betaalt de normale verzendkosten voor het verzenden van een verpakking.

Wat is de levertijd?

De levertijd is 2 werkdagen.

3. Past mijn bestelling door de brievenbus?

Ja, mits je niet meer dan 3 setjes tegelijkertijd bestelt. Mocht je meer dan 3 setjes bestellen krijg je ze in een doosje opgestuurd.

Mijn bestelling is niet compleet/kapot. Wat nu?

Neem contact met ons op via het contactformulier. Vermeld duidelijk je naam en bestelnummer zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!

Ik heb een verkeerde bestelling gekregen. Wat nu?

Neem contact met ons op via het contactformulier. Vermeld duidelijk je naam en bestelnummer zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!

Kan ik het product retourneren?

Je kunt het product niet retourneren, dit heeft met hygiëne te maken.

Mijn vraag staat hier niet tussen!

VRAAG ONS...

13 + 12 =